WIE WE ZIJN
STAFFRENT is een van de toonaangevende uitzendbureaus voor personeelsdetachering in de Baltische staten en West-Europa, gespecialiseerd in het aannemen van middelbaar en hoger personeel in verschillende professionele velden en sectoren van de economie sinds 2013. Door de jaren heen van productief werk hebben we meer dan 600 bedrijven hun werk te optimaliseren door de lasten voor de HR-afdeling te verminderen en de belasting- en personeelskosten te minimaliseren.
We hebben evenveel aandacht voor de personeelsbehoeften van onze klanten als voor de carrièregroei van onze kandidaten. Dankzij een individuele aanpak en diepgaande professionele kennis bouwen onze consultants langdurige, wederzijds voordelige relaties op met klanten en kandidaten. We zijn met succes actief in alle sectoren van de economie waarin we ons specialiseren, evenals in alle regio’s waar we aanwezig zijn.
Wij vullen niet alleen vacatures in, wij maken oplossingen op maat die aan uw behoeften voldoen, van hooggekwalificeerde werving tot zeer gespecialiseerde arbeidsmarktrapporten.
STAFFRENT -klanten krijgen de mogelijkheid om:
- Vul het personeelstekort snel aan met gemotiveerde medewerkers in de benodigde hoeveelheid voor de gewenste periode – zonder uitzendkrachten te registreren, zonder hun kwalificaties te controleren, zonder extra kosten voor gegarandeerde sociale voordelen.
- Verminder snel het aantal fulltime werknemers van de onderneming, afhankelijk van seizoensgebonden marktveranderingen in het werkvolume. Het wegwerken van de problemen van het personeelsverloop door de personeelsafdeling te ontlasten.
- Verlaag de loonverplichtingen.
In de huidige economische realiteit is het aantrekken van personeel van een outsourcingbedrijf een effectieve manier om de personeelsbezetting van bedrijven op te lossen. Door samen te werken met STAFFRENT agency worden de risico’s van het leveren van personeel van lage kwaliteit geëlimineerd, waardoor de organisatie zich vrij kan ontwikkelen zonder geld uit te geven aan secundaire werkprocessen.